Proběhla změna vzhledu :-) Zaprvé se mi ten starý zdál již okoukaný a zadruhé bylo mým hlavním záměrem, aby blog vypadal trochu více sofistikovaně a ne tak pubertálně, tak doufám, že se mi to povedlo :-)

Máme v troubě sebevraha a škola jako cvokhaus

3. března 2009 v 22:17 | Klér
Má 4 nohy, krátkej ocásek a nepřežil střet s naším vozidlem.Táta slibuje svíčkovou, takže celým domem voní ten ubožák, co blbě přeběhl silnici.Doufejme, že jeho smrt byla zaviněna pouze srážkou s kapotou:D
Dnes mi to nedá, abych se nepochlubila, neboť škola byla veselý podnik.Už první hodinu jistý spolužák odmítl číst s odůvodněním, že zapomněl knížku.Učitelka mu řekla, ať si jí půjčí od souseda a náš milý spolužák se s kamennou tváří otočil k prázdné židli vedle sebe a povídá: "Sousede, puč mi knížku" Nato se celá třída pochopitelně gebila, z reakce na onoho debila.Když jsme se dost nasmáli, učitelka objasnila, že měla na mysli souseda v lavici před ním.Když si půjčil učebnici, ještě pár minut dělal blbýho a hledal stranu.Pak pro změnu dělal, že neumí číst a hláskoval jako prvňáček, když čte ty texty, které již mě a mým vrstevníkům připadají dost infantilní.

Druhá hodina se odehrála v téměř podobném duchu.Určitě znáte situaci, když ve třídě cosi poletuje a žáci samozřejmě do jednoho místo aby dávali pozor, těkají očima po stropě, oknech, nábytku, podle pohybu toho živočicha.A určitě víte, že učitelé to nemají příliš v lásce, někteří mohou vzteky vyskočit z kůže.Ne tak náš matikář.Ten se s bohorovným výrazem zeptá, zda se to hovado(myslí tím hmyz!) má zabít.Když vidí, že v každém jiném případě by třída hleděla do konce hodiny ke stropu, chopí se třídnice(už zase!naše třídní kniha už mnohokrát zabíjela drobný hmyz, když matikář odmítl pro tento čin obětovat svoje krásné desky) a jednou dobře mířenou ranou zasáhne závěs, kde dle jeho odhadů je onen obtížný hmyz(poznámku za vyrušování mu dát nelze, tak ho holt zabije:D), chvíle napětí.....PRÁSK! A tvoreček se válí kdesi pod topením.Do konce hodiny byl klid.
Další vlna nevázaného školního humoru se strhla o češtinu.Začalo to tím, že ten spolužák, co onehdy odmítl číst z učebnice, si v poslední lavici začal dělat culíček.Když byl se svým výkonem evidentně spokojen, strhl na sebe pozornost ostatních a učitelka jenom bezmocně přihlížela postupnému otáčení žáků a jejich pohihňávání.Culík spolužákovi zůstal až do poslední hodiny, a tak byla zábava pořád:D Že jeden kluk ze třídy hodiny pravidelně prospí, to už víme, ale když byl probuzen, rychle vykoktal, že on přeci dává pozor.Vzhledem k tomu, že byl značně rozcuchaný a měl čevený oči a zíval, mu to málokdo věřil. A o hodinu ČJ je taky můj skvělý koníček pozorovat učitelku a počítat jí napomenutí:"Lenko, otoč se!" Lenka je moje velmi upovídaná kamarádka, zvláště o češtinu, to se povídá nejlíp.Jednou vážně spočítám kolikrát tohle napomenutí zazní:D
Další vlna smíchu přišla o dějepis a taky zaviněním toho vtipálka z první hodiny.Když se přiznal, že nemá sešit a učebnici(ano, i děják zapoměl:D), učitelka si vyžádala žákovskou, avšak marně, neboť on neměl ani jí.A to už bylo na chudáka učitelku moc.Byla vytočená jako klíště, ne nic proti ní, mám jí ráda, ale v tu chvíli byla vážně dohřátá.Pak v návalu vzteku prohlásila, že za zapomínání bude dávat poznámky a zkoušet, neboť onen zapomětlivec jistě zapomněl věci z důvodu intenzivního domácího studia , a tak ho prozkouší z předchozí látky.Na to spolužák oponoval, ale to neměl dělat.Došlo na něj a už štrádoval přímo k tabuli.Při dotazu, která velmoc je nejvyspělejší v první polovině 19.století byl evidentně v háji."Dobrá" nápověda mu řekla, že je to Španělsko, ale to jest naprosto špatně, ono Španělsko bylo nejzaostalejší a zoufalec se holt chytil stébla.Pak zazněla už správná nápověda, že jde o Anglii.On tedy sebejistě prohlásil,jasně že Anglie.Ale když mu byl dán úkol ukázat Anglii na mapě Evropy, koukal jako puk z Nagana a houf vyvoraných myší dohromady.Možná se smějete, my se taky smáli, ale on si ten chudák nedal dvě a dvě dohromady a hledal Anglii(koukal někam daleko na Sibiř:D)Neuvědomil si totiž, že Anglie a Velká Británie je jedno a to samý.Dialog vyadal asi takhle.
U(učitelka):Ty nevíš kde je Anglie?!A to jsi v osmé třídě?!Co jsi měl z Dějepisu?
S(spolužák):No....čtyřku
U: A ze Zeměpisu?
S: Dvojku
U:Cože?!!!!!!!
V učitelčině případě už v této fázi nešlo o vztek, měla co dělat aby se nerozesmála.Ostatně celá třída už se hroutila smíchy.Další šok přišel při práci s atlasem, už tolikrát zmiňovaný spolužák jen blbě čučel, a tak se ho učitelka pro jistotu zeptala:"Tak co, co hledáš tentokrát?" Následné zjištění, že i přes to, že bereme devatenácté století, on má mapu druhé světové války, ji dorazilo a smích už kryla pouze obtížně.A my se váleli smíchy jednak ze spolužákova blbého výrazu, jednak z jeho neznalosto mapy Evropy a čísel stran v atlasu.

P.S.:hele k tomuhle korekci a znova přečtení fakt dělat nebudu:D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 romankka romankka | 3. března 2009 v 22:28 | Reagovat

Ahojky!!! Všechny Vás moc prosím o hlásek v soutěži o tvář webu na adrese http://mishule.freepage.cz/hlasovani_tvar_stranek/

Jsem dívka č.31

Strašně moc děkujííí!!! Za každý hlásek Vám budu opravdu vděčná!! :-****

2 pavel pavel | Web | 4. března 2009 v 22:04 | Reagovat

to se mi ani nechce věřit, že máte ve třídě takového blbce... co je to za kluka.. z jaké rodiny? ale tady se občas taky dívám na jeden pořad, kde se ptají studentů na samozřejmé věci a se stejným výsledkem...

je to sice k smíchu, to věřím, ale člověk by nad ním zaplakal.. skončí u lopaty.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama